jueves, 30 de enero de 2014

About a Gasu!

Al meu diccionari mental a la definició de la paraula "manitas" surt la foto d'aquest paio: Lluís Gasu. 

Amic de fa ja gairebé 10 anys, company de local de música i també de la inquietud de voler trencar coses per veure que hi ha a dins i fer-ne de noves! Fins i tot l'any passat quan s'em va rebentar el motor de la moto i en vaig trobar un de segona mà, entre els dos el vam canviar i la moto funciona de meravella a dia d'avui! De fet en aquest mateix blog apareix en un vídeo tocant el unoStringSynth a la Maikers Faire!



Com a prova gràfica del que dic, aquí el teniu manegant un forn de fundició de metalls que va fabricar-se tot sol a casa (i la casa no ha volat pas pels aires!) amb una bombona de butano, revestiment per l'escalfor, vàlvula per a controlar la flama i un munt d'altres detalls que fan que sigui completament operatiu i segur! 



Coneixedor de les seves habilitats li vaig demanar que em fes un cos de baix per a l'unoStringSynth amb un disseny estilitzat i no gaire comú. Sabia que faria algo ben parit, però no va deixar de sorprendre'm molt gratament quan la següent vegada que el vaig veure, del tros de fusta burda que li havia portat n'havia tret aquesta preciositat! Quan estigui muntat el nou StringSynth durà el seu nom: Gasu!



Coses de la crisis i/o el poc interés que sembla tenir la inversió en ciència en aquest païs, en Gasu ha marxat a viure dos anys a Seattle amb la seva dona (!!) i també amiga meva Maria Bernabeu per a que ella, doctorada en biologia, pugui realitzar un post-doctorat! Des d'aquí els desitjo molta sort i els hi envio molts petons!
Segons el meu càlculs, donada la genialitat de la parella, no m'extranyaria que tornessin en jet privat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario