miércoles, 3 de julio de 2013

En acció!

Vídeos de l'unoStringSynth!

Com es diu "lo prometido és deuda", aquí tres vídeos de l'unoStringSynth en acció:



Durant la Makers Faire tenia muntat una mica de set "Live" amb una caixa de ritmes i un controlador a través de Ableton. No tenia cap tema preparat, i de forma gairebé improvitzada amb el bon amic Lluis Gasulla vam tenir alguns moments en els que, jo com a mínim, em vaig sentir com un DJ a una rave. (Completament seré, però! ;-) ) 





També durant la Makers Faire aquest noi va voler provar l'unoStringSynth i vaig aprofitar per fer un vídeo. De veritat que m'agraden molt les melodies i la forma de tocar que tenia el paio. Era el seu primer cop amb l'instrument, qui ho diria!?




Justament ahir un altre bon amic, en Oriol Corroto antic company de la UPC a Terrassa, es va pasar pel local amb alguns dels seus pedals de guitarra preferits! Li va agradar molt l'unoStringSynth i de fet li va agafar el "tranquillo" de seguida! Valgui a dir que amb la guitarra aquest xaval fot meravelles!

Tinc un altre vídeo més ben gravat a nivell d'imatge que encara haig d'editar, de tota manera també m'agrada posar vídeos al estil "gonzo" en directe de gent fent servir el unoStringSynth!
Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario