domingo, 30 de junio de 2013

Maker's Faire!

Gran dia a la Maker's Faire!


Vull començar per agraïr a qualsevol de les persones que va assistir a la Maker's Faire i particularment als que es van passar per l'stand i van agafar una targeta de visita! Si has entrat a la web a través de la targeta, que sàpigues que acabes de guanyar un mil.lió de ... gràcies de part meva! ;-)
Em va sorprendre molt positivament la reacció de la gent escoltant/mirant o tocant el unoStrinSynth, sembla que va agradar!! Tinc encara fresca la imatge de cares tant de sorpresa com de somriure! Les melodies esbojarrades que de forma gairebé que involuntària surten del unoStringSynth arrenquen somriures sense gaire dificultad!

(Logicament no puc mostrar la cara del tio que surt a la foto sense el seu consentiment, tot i que si per casualitat pasés pel blog es reconeixés i em donés el seu permís, m'encantaria que veiessiu la seva cara somrient!!)

Més d'un em va demanar si tenia intenció de vendre'l o muntar algun taller. Ambdues coses em farien molta gràcia, la veritat! Guanyarme la vida venent trastos com aquest seria un somni per mi! Trobo molt més factible a curt termini però d'organitzar un taller per a que la gent s'en faci un. Penso començar a moure'm per veure com el puc realitzar i si tot va bé i hi hagués un mínim interés, (amb un que en volgués fer-se'n un en tindría més que suficient!) m'agradaria organitzar-ne un per la propera tardor/hivern!! Crec que estaria bé que d'alguna manera circulessin més instruments similars a aquest pel món!

De nou, Moltíssimes gràcies, va ser genial!

No hay comentarios:

Publicar un comentario